VINTED

października 03, 2017

Hej 😊

Tak wiem, że nie było długo postów dlatego Was bardzo przepraszam. Spowodowane to było moją pracą, a także wyjazdem. Będę starć się dodawać posty regularnie.Mam nadzieję,że Mi się to uda :)


Dziś trochę inny post, ponieważ nie będzie on związany z kosmetyki, tylko z ubraniami . Chciałabym Wam coś powiedzieć  o stronie Vinted


Zacznijmy od tego co  to jest vinted ?

Vinted jest to strona na której możemy wsytawić swoje stare/nieużywane/nowe ubrania, kupować oraz wymieniać się rzeczą za rzecz.

Właściciele portalu mówią : "Vinted to miejsce, gdzie znajdziesz perełki do swojej garderoby lub odnajdziesz nowych właścicieli dla własnych ubrań - wystarczy założyć darmowe konto!"

Konto może założyć każdy z nas. Ja założyłam je ponad miesiąc temu.Bardzo wiele osób wystawia tam swoje rzeczy.Ceny są różne w zależności od sprzedawanego produktu .


Czy są tam oszuści ?
Oczywiście, że tak. Jak na każdym tego typu portalu.Strona posiada zarówno pozytywne jak i negatywne opinie .

Jak sprawdzić czy osoba jest uczciwa ?
Bardzo łatwo  zobaczyć czy osoba  jest uczciwa. Wystarczy tylko  sprawdzić komentarze -> przy każdej transakcji czy kupnie  wystawia się komentarz osobie z którą "ubijamy targu "

Czy dużo zarobie ?
Myślę, że kokosów na tym nie zarobicie.Jedynie jakoś  nieduże kwoty, które możecie przeznaczyć na kolejne zakupy😃 lub na coś innego

Jak szybko/skutecznie sprzedać ubrania => Rady ode mnie
* wybierz jasne tło do zdjęć
* jeśli robisz zdjęcia telefonem to sprawdź rozdzielność oraz czy zdjęcie jest wyraźne
* fotografuj ubrania na sobie- na zdjęciu widać jak dana rzecz się układa


A wy kupiłyście już coś na Vined? Jeśli tak to co myślicie o tej stronie, napiszcie w komentarzu 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Bardzo ciekawy wpis. Kupowałaś już coś na vinted? Ja szukam butów dla siebie, ale chyba zdecyduję się na nowe z https://butymodne.pl/japonki-klapki-damskie-c19918.html. Boję się, że używane mogą być w złym stanie lub zostanę oszukana. A sklep Buty Modne ma bardzo rozbudowaną oferte i atrakcyjne ceny.

    OdpowiedzUsuń