Paletka Sleek - A NEW DAY

września 17, 2018

Cześć

Dziś przychodzę do Was z postem o paletce ze Sleek: A New Day

W palecie znajduje się 12 cieni, z czego 5 to matowe ( od beżu po brąz) oraz 7 cieni połyskujących.

Cienie znajdują się w czarnej kasetce, która posiada lustro i pędzelek.






Cienie które znajdują się w paletce to:
Sun is shining- waniliowy, świecący
Brightside- różowe złoto
Daydreamer- bardzo jasny brąz
Let it go-ceglasty mat
Don' worry- miedziany odcień,świecący
Be happy- jasny beż
Feelin' good- perłowy cień
Silver lining- szaro-brązowy, świecący
Shine on- złoto, świecący
Carpe diem-  szaro-fioletowy mat
Believer- perłowy cień
H.a.p.p.y- ciemny brąz

Paletka cieni idealnie nada się do szkoły, uczelni czy uczelni. Nasz makijaż będzie delikatny, nie będzie rzucał się w oczy. Cienie sprawdzą się przy każdym typie urody.
Jeśli chodzi o pigmentację jest całkiem dobra ( oprócz jednego cienia silver lining, który wypada nieco gorzej). Cienie dobrze się rozprowadzają i blędują. Przy aplikacji cienie się nie osypują co jest dużym plusem. Zauważyłam, że pod koniec dnia cienie zbierają się w załamaniu.

Podsumowując paletka przypadła mi do gustu. Używam je na codziennień, ponieważ lubię delikatny, neutralny makijaż.

Paletka kosztuje 39,90 zł, można ją kupić w Pigmencie, na Ladymakeup.pl


Dziewczyny używałyście ten paletki co myślicie o niej?


You Might Also Like

5 komentarze

  1. Dzięki za polecenie. Kupię dla żony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio też kupiłam paletkę cieni, ale jakiejś mało znanej marki. Mimo to sprawdza się rewelacyjnie ;) Jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do drogich kolorówek. Wolę kasę wydać na porządny krem przeciwzmarszczkowy - https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/najlepsze-kremy-przeciw-zmarszczkom-40 czy serum do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bo nie za duża ,a i kolorystyka ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kolory, cena nie wysoka,co do jakości nic mi nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń